Tarne küsimused

Meie toodete tarne on 15-23 päeva. Kuid võib esineda ka erandeid kui pakk kauem tuleb mingi mõjutuse tagajärjel.

Umbes 7 päeva peale tellimust saadetakse teile emailile jälgimiskood.
Jälgimiskoodi saab kasutada https://omniva.ee

Kirjutage meile esimesel võimalusel, kui tellimuse ei ole veel tootjale esitatud saab teha muudatusi.

Ei, tooted tulevad peaaegu alati eraldi pakkides.

Toote küsimused

Ikka saab, selleks tuleb toode meile tagastada ja saadame uue toote välja.

*Lisandub uuesti saatmise eest postikulu.

Kõikidel klientidel on õigus tagastada toode 14 päeva peale toote kättesaamist. Selleks kirjutage meile koos oma tellimuse numbriga ja klienditugi aitab teid.

Kui toode on saabunud kohale katkisena, siis võtke koheselt ühendust meie klienditoega. Saadame koheselt uue või teeme antud toote eest tagasimakse.

Erinevad tooted tulevad eraldi pakkidena, kui puuduv toode pole saabunud peale 23 päeva peale tellimuse esitamist palun kirjutage meile.

Muud küsimused

Võimalik tasuda pangalinkidega (LHV, Swedbank, SEB, Luminor, Coop pank, PocoPay) või krediitkaardiga (Visa, MasterCard, Maestro).

Makse teostamine toimub väljaspool Maailmakaubad.ee keskkonda vastava panga või teenusepakkuja turvalises maksekeskkonnas. Maailmakaubad.ee puudub ligipääs kliendi panga ja krediitkaardi andmetele.

Tellimuse tühistamine on võimalik kuni see pole veel tootjale esitatud. Kui pakk on juba välja saadetud ei ole seda enam võimalik peatada. Kui pakk on jõudnud kohale, saate selle meile tagastada ja maksame teile raha tagasi.

Kauba tagastamiskulud kannab ostja.

Tagastada tuleb toode

Kellele: Maailmakaubad OÜ

Tagastuspunkt: Tallinna Coca-Cola Plaza pakiautomaat(OMNIVA) – Hobujaama 5, Tallinn, 96219

Telefon: +372 561 72941

Tagastamisel, palun saata email koos tellimuse numbriga :info@maailmakaubad.ee

Kirjutage meile

info@maailmakaubad.ee